Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.
Celem naszych działań jest zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej oraz skłonienie potencjalnego Klienta do wykonania określonej akcji która bezpośrednio przyczyni się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie.
Zależy nam na tym aby Twój potencjalny Klient:
- Trafił na Twoją stronę a nie na stronę konkurencji;
- Napisał e-maila lub zadzwonił w celu zapytania o konkretną ofertę;
- Dokonał zakupu w Twoim sklepie internetowym;
E-MARKETING - JAK DZIAŁAMY?
- Analizujemy Twoją konkurencję; Projektujemy i wykonujemy w pełni funkcjonalne strony docelowe (landing page, strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite, mikro-strona). Landing Page jest to strona na którą trafia Twój potencjalny Klient po kliknięciu w reklamę.
Prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika;
- Jeden dobrze zaplanowany cel;
- Zwrot skłaniający do wykonania akcji, np. Wypełnij formularz, Kup teraz;
- Krótkie i zwięzłe teksty pisane językiem korzyści, opracowane przez Copywritera.
Głównym celem strony docelowej jest konwersja, tak jak ma to miejsce w każdej kampanii e-marketingowej. Konwersja jest to współczynnik który określa nam jaki procent osób które odwiedziły mikro-stronę wykonało konkretną akcję, na przykład:
- rejestracja w serwise,
- pozostawienie danych kontaktowych,
- zapisanie się do newslettera na listę subskrynentów,
- powiadomienie znajomych o akcji, o ofercie zamieszczonej na stronie docelowej,
- zapoznanie się z konkretną ofertą, usługą lub produktem danej marki,
- wzięcie udziału w konkursie.
Podczas prowadzenia kampanii w internecie Landing Page lepiej się sprawdza niż zwykła strona internetowa. Landing Page powinna być fundamentalnym elementem wszystkich profesjonalnie prowadzonych działań e-marketingowych ponieważ:
- W dużo większym stopniu, niż zwykła strona, jest w stanie przekonać Klienta do skorzystania z konkretnej oferty firmy;
- Skupia uwagę użytkownika na jednym, konkretnym aspekcie (produkcie, usłudze);
- Zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji marketingowych w internecie, co pozwala zredukować koszty kampanii;
- Zmusza użytkowników do wykonania konkretnych akcji;
Nasze projekty stron docelowych szybko się ładują i dobrze się wyświetlają również na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) - co pozwala dotrzeć do większej ilości zainteresowanych osób.
KAMPANIA E-MARKETINGOWA Z WYKORZYSTANIEM
LANDING PAGE
Mikro strona powinna być bazowym elementem całej kampanii reklamowej w internecie a potencjalni klienci mogą dotrzeć do Twojej strony docelowej poprzez:
- linki sponsorowane Google AdWords
- reklamy na portalach społecznościowych (Facebook Ads)
- akcje e-mail marketingowe
- banery internetowe na portalach i wortalach tematycznych (Onet, Wp, Google)
Nasza firma stworzy i zajmie się obsługą profilu Twojej firmy na Facebooku / firmowy funpage /, który zapewni jej zwiększenie sprzedaży i wzmocnienie wizerunku. Dzięki skutecznemu prowadzeniu fanpage na Facebooku na , który składa się ciekawa grafika , zaskakujące teksty , posty sprzedażowe , prezentacje multimedialne , filmy video - pomogą przyciągnąć rzesze fanów i poprawić wizerunek Twojej firmy. Dzięki dużej grupie osób zainteresowanych Twoimi produktami, łatwiej nawiążesz interakcje z klientami i dotrzesz do nich wraz ze swoją ofertą i usługami.
Reklamy Facebook Ads pozwolą na dotarcie do jeszcze szerszego grona osób potencjalnie zainteresowanych Twoją firmą. Wszystkie reklamy kierowane są wyłącznie do odpowiednich użytkowników na podstawie ich: wieku, płci, zainteresowań i wielu innych kryteriów – wybranych tak, aby zwiększyć ich skuteczność. Możesz dzięki nim promować stronę, promować wybrany post lub kierować polubienia bezpośrednio na fanpage.
Prowadzenie Facebooka dla firm to nie tylko publikacja postów. Obsługa fanpage to szeroki zakres działań – od zaplanowania i stworzenia szaty graficznej, po przez strategię marketingową, aż do tworzenia indywidualnych postów, które przyciągną fanów i pozwolą Ci na lepszy kontakt z nimi.
W RAMACH NASZYCH USŁUG PROPONUJEMY
- założenie firmowego funpage
- opracowanie indywidualnej gafiki pod kątem specjalizacji Twojej firmy
- prowadzenie funpage poprzez regularne dodawanie postów , zdjęć , prezentacji multimedialnych i filmów
- tworzenie kampanii reklamowych zgodnie z założonym budźetem
- dostęp do profesjonalnych statystyk odwiedzin Twojej strony oraz reakcji użytkowników facebook
zł150 jednorazowo
zł200 /miesiąc
zł 300 /miesiąc
zł600 /miesiąc
zł 1000 /miesiąc
W PAKIETACH OFERUJEMY RÓWNIEŻ FILMY REKLAMOWE ORAZ DODATKOWE PREZENTACJE MULIMEDIALNE 3D.
PAKIETY TE WYCENIANE SĄ INDYWIDUALNIE POD KAŻDEGO KLIENTA